سبد خرید ٠
  • سبد خرید شما خالیست

پرسش های متداول مشتریان

آف پرس چیست؟

آف پرس وب‌سایتی است که آخرین و بهترین تخفیف‌های رستوران‌ها،‌ مراکز ورزشی،‌ مراکز تفریحی،‌ فروشگاه‌ها،‌ هتل‌ها و غیره را تا ۹5٪ تخفیف ارائه می‌دهد. شعار ما " هر آنچه میخواهید ، ارزانتر! "

من تمایل دارم جدیدترین تخفیف¬های محل سکونتم را دریافت کنم ، چه کنم؟

برای دریافت آف پرس های روزانه، در خبرنامه ما ثبت‌نام کرده و جدیدترین تخفیف‌های محل سکونت خود را دریافت کنید.

چگونه در آف پرس ثبت‌نام کنم؟

ثبت‌نام در آف پرس بسیار ساده است و مدت زمان زیاد نمیخواهد. روی گزینه ثبت نام کلیک بفرمایید. نام،‌ پست الکترونیکی (آدرس ایمیل) و رمز عبور دلخواه خود را وارد کرده و دکمه ثبت را فشار دهید. ایمیلی مبتنی بر تأیید ثبت‌نام شما برایتان ارسال خواهد شد.و پس از اولین ورود از شما میخواهد شماره همراهتان را وارد نماید و شماره همراهتان را به وسیله کدی که برایتان ارسال می گردد تایید نمایید.پس از طی مراحل فوق اکنون شما یک حساب کاربری فعال دارید می توانید از سایت آف پرس استفاده نمایید.

زمانی که به تخفیفی علاقه مند شدم ،‌ چگونه باید خرید کنم؟

تخفیف موردنظر پس از تاریخ اعلام‌شده منقرض خواهد شد؛ بنابراین پیش از آن تاریخ دکمه «گزینه اضافه کردن به سبد خرید» را کلیک بفرمایید و پس از طی مراحل خرید، کد تخفیف خود را دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید از طریق پرداخت الکترونیکی و یا واریز به‌حساب، مبلغ موردنظر را پرداخت نمایید. اگر از طریق کارت به کارت پرداخت می‌کنید،‌ شماره سفارش، 4رقم آخر شماره کارت و شماره تلفن همراه خود را به آدرس support@offpress.ir ارسال بفرمایید و یا با پشتیبانی ما به شماره 03195024052 تماس بگیرید و یا از طریق سیستم پیام در پنل کاربریتان با ما ارتباط برقرار نمایید. ما پس از بررسی، بن تخفیف خریداری‌شده شما را برایتان به آدرس ایمیل شما خواهیم فرستاد.

کد بن تخفیف خود را باید در روز پرداخت استفاده کنم؟

خیر! شما می‌توانید با توجه به مهلت استفاده هر تخفیف که در قسمت توضیحات نوشته شده است، بعد از تماس و هماهنگی، به مجموعه مورد نظر مراجعه بفرمایید.

من تخفیف را خریده‌ام اما بن تخفیف را دریافت نکرده‌ام

وارد ایمیل خود شوید و پوشه های spam و junk و inbox خود را چک بفرمایید. گاهی ایمیل ها در فولدرهای نادرست جایگزین میشوند. اگر ایمیل را نیافتید به حساب کاربری خود در سایت مراجعه کنید و گزینه آف پرس های من را کلیک بفرمایید.

چنانچه کوپن های خرید خود را نیافتید مشکل خود را به پست الکترونیکی support@offpress.ir ارسال کنید و یا با پشتیبانی ما به شماره 03195024052 تماس بگیرید و یا از طریق سیستم پیام در پنل کاربریتان با ما ارتباط برقرار نمایید. توجه بفرمایید برای راهنمایی سریع تر جزییاتی شامل حساب و سفارش شما باید در ایمیل باشد. ما در اسرع وقت مشکل شما را بررسی کرده و آن را رفع خواهیم کرد.

من بن تخفیف را دریافت کرده‌ام،‌ چگونه آن را استفاده کنم؟

شما می‌توانید کوپن خود را پرینت گرفته و پس از هماهنگی تلفنی با مجموعه، به محل مربوط رفته و از سرویس خود استفاده کنید.

من بن تخفیف را دریافت کرده‌ام،‌ پیش از رفتن به محل استفاده از آن باید چه‌کار کنم؟

ممکن است شما برای مراجعه به آن مکان نیاز به گرفتن وقت قبلی داشته باشید؛ بنابراین با خدمات دهنده تماس بگیرید. این موارد در بخش مربوط به شرایط تخفیف نوشته‌شده است که کافی است قبل از مراجعه به محل، این بخش را مطالعه کرده و طبق آن عمل کنید.

من بن تخفیف را دریافت کرده‌ام،‌ چند نفر می‌توانند از آن استفاده کنند؟

هر کسی می‌تواند از کوپن خود یک‌بار استفاده کند؛ بنابراین این تعداد به مشخصات بن تخفیف وابسته است و تنها در اختیار یک نفر می‌تواند قرار بگیرد.

من بن تخفیف را دریافت کرده‌ام،‌ اما نمی‌توانم آن را استفاده کنم

اگر به‌سرعت به آدرس support@offpress.ir ایمیل بزنید،‌ ما مشکل شما را حل می‌کنیم. اگر هزینه مربوطه را پرداخت کرده‌اید و به ما خبر نداده‌اید،‌ بن تخفیف خود را به دوستتان هدیه دهید تا از آن استفاده کند.

نام من روی برگه بن تخفیف ثبت‌شده است. مطمئنید می‌توانم آن را به کس دیگری دهم تا استفاده کند؟

بله! شرکای تجاری ما تنها کدهای یکتای شما را در اختیار دارند و بر اساس نام مقایسه‌ای انجام نمی‌دهند.

بن تخفیف را باید یک‌بار استفاده کرد یا می‌توان در زمان‌های مختلفی از بخش‌های آن استفاده کرد؟

بن تخفیف را نمی‌توان در زمان‌های مختلفی نیز استفاده کرد. زمانی که کد خود را به فروشنده اعلام کنید،‌ آن کد به‌طور کامل، از درجه اعتبار ساقط است وامکان استفاده دوباره از آن وجود ندارد.

با انتخاب روش پرداخت الکترونیک مبلغ بلافاصله از حساب من کم می‌شود؟

بله کم شده و پس از پرداخت برای شما بن تخفیف ارسال خواهد شد. در صورت وجود خطا و برقرار نشدن پرداخت، مبلغ کسر شده از شما طی مدت 72 ساعت به حساب شما برخواهد گشت. در صورت عدم بازگشت وجه پرداختی، پس از بررسی حساب با پشتیبانی ما به شماره 03195024052 تماس بگیرید و یا از طریق سیستم پیام در پنل کاربریتان با ما ارتباط برقرار نمایید.

روش پرداخت الکترونیکی چقدر ایمن است؟

بسیار ایمن! اگر شما بخواهید از طریق کارت خود پرداخت کنید،‌ شما به سایت بانک فرستاده خواهید شد تا اطلاعات خود را وارد و مبلغ را پرداخت نمایید؛ بنابراین ما اطلاعاتی از شما را نگهداری نکرده و دریافت نمی‌کنیم.

من تصمیمم عوض‌شده است. می‌توانم پول خود را پس بگیرم؟

ازآنجایی‌ که ما رابط بین شما و شریکان تجاری خود هستیم،‌ بازگرداندن پول غیرممکن است؛ بنابراین پیش از ثبت سفارش لطفاً تصمیم خود را قطعی کنید.

اگر زمان استفاده از بن تخفیف به پایان رسیده باشد چی؟

بدشانسی! اگر زمان استفاده به پایان رسیده باشد،‌ بن تخفیف دیگر قابل‌استفاده نخواهد بود و ارزش خود را ازدست‌داده است؛ بنابراین شرایط تخفیف را کامل خوانده و به زمان انقراض بن تخفیف توجه کنید.

"هر تخفیف ویژه یک نفر" به چه معناست؟

یعنی با هر کد تخفیف یک نفرمی تواند از سرویس‌های ارائه‌شده استفاده نماید.

"بدون محدودیت در خرید بن تخفیف" به چه معناست؟

یعنی هر نفر می‌تواند به تعداد دلخواه کد تخفیف برای خود یا دوستان، اقوام و سایرین خریداری نماید. البته توجه نمایید که در قسمت محدودیت استفاده هر نفر مشخص می‌شود که هر نفر حداکثر از چند کد تخفیف برای خود می‌تواند استفاده کند.

"هر تخفیف ویژه یک سفارش" به چه معناست؟

یعنی با هر کد تخفیف تنها می‌توانید یک سفارش که مخصوص رستوران و کافی‌شاپ است را دریافت نمایید و در صورت سفارش بیشتر هزینه جداگانه بر عهده شما است.

"در صورت تمایل به سفارش بیشتر، هزینه بر عهده مشتری است" به چه معناست؟

یعنی شما می‌توانید تا سقف بن تخفیف خریداری‌شده سرویس بگیرید و در صورت سفارشی بیشتر از سقف بن تخفیف هزینه جداگانه در محل قابل پرداخت است.

منوی باز رستوران به چه معناست؟

یعنی شما میتوانید با توجه به سقف بن تخفیف تان از منوی رستوران خرید بفرمایید. بدیهی است اگر بیش از سقف بن تخفیف تان سفارش داده اید. مابه التفاوت مبلغ را در رستوران پرداخت میفرمایید.

بیشتر بدانید...